Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Damis19 | użytkownik

imię i nazwiskoMalina N. adresWarszawa zarejestrowany26.08.2006 @18:40:50 ostatnio na stronie04.07.2011 @15:21:56

Jakiś czas mnie nie będzie, ponieważ ciężko się uczę. matura 2009.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwdamis.mylog.pl Gadu-Gadu4892596
digarty53 komentarze1649 posty na forum0

komputer / sprzęt
Olympus E-510 II 14-42 mm II Zenit 12xp

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~palolcia89    07.12.2007 @23:48:21
dzięki
_______
Jeśli oceniacie moje digarty, oceniajcie szczerze. krytyka nie boli, krytyka uczy!
Zapraszam do siebie i pozdrawiam
~JaKaatarzyna    06.12.2007 @17:35:10
Ślicznie dziękuję
_______
Znasz to? Nie znasz, bo to moje.
~umyuam    06.12.2007 @17:02:15
dzięki za komentarz pozdrawiam
_______
obcinam czubki glow. i co?
+januszwojcik    06.12.2007 @12:55:39
praca od 7.30 do 15... czasem po pracy siedzę jeszcze w domu ale już mniej. daje oczom odpocząć
ostatnio edytowane: 2007-12-06 12:55:53
_______
http://januszwojcik.com
+januszwojcik    06.12.2007 @12:52:59
weź pod uwagę że siedzę od ponad dwóch lat a ile h siedzę? tyle co w pracy :P
ostatnio edytowane: 2007-12-06 12:53:11
_______
http://januszwojcik.com
+januszwojcik    06.12.2007 @12:50:07
już jej nie ma
^IwonaWolanin    20.11.2007 @19:45:43
^IwonaWolanin    19.11.2007 @16:37:41
powiem Ci, ale się nie śmiej

jest w kazdym kompie taki program
irfanViev, czy jakoś xD
~FictionBeauty    13.11.2007 @20:08:29
czasami co nie podoba sie Tobie,może podobać się komuś innemu.Wszystko ma swój urok,a stwierdzenie świni jest obrazliwe,gdybys nie wiedziała.
~FictionBeauty    13.11.2007 @15:44:39
błuhaha,widziałaś kiedyś świnie?chyba nie ;]
~promys    13.11.2007 @09:31:40
dzięki za ocenkę ;]
_______
musisz wierzyć,że warto żyć.. chociaż czasem brak już sił.! ;(
~WELK1    03.11.2007 @22:45:16
tak....a ile to pracy mnie kosztowało....nie żałuje...
człowieka można oszukać....zwierze kieruje się instynktem
~WELK1    03.11.2007 @21:19:35
to moj przyjaciel....
^IwonaWolanin    03.11.2007 @20:08:56
~Trzcina    19.10.2007 @17:06:07
dziekuje za komentarzczekam z niecierpliwoscia na Twoje nastepne zdjecie
pozdrawiam
~bartolo    02.10.2007 @09:20:30
dzięki..
~Trzcina    19.09.2007 @12:34:43
dziekuje za komentarze
~coldalexis    15.09.2007 @09:16:14
czemu kasujesz moje komentarze? są nieprofesjonalne czy Ci po prostu psują opinie?
ostatnio edytowane: 2007-09-15 09:16:42
_______
~jedro    02.09.2007 @14:27:14
dziękuję i polecam się na przyszłość :D
~daria5    02.09.2007 @13:34:56
dziękuję
~joda    01.09.2007 @23:27:43
dzieki pozdrawiam
~split    01.09.2007 @20:42:13
to nie ma co dziekowac.. tu trzeba dalej takie foty pstrykac :D
_______
KUPIŁEM sobie aparat teraz będę sie wygłupial :D
Podchodźmy profesjonalnie, nie będąc profesjonalistami...
~butterfly15    01.09.2007 @20:23:00
_______
plus-minus-nieskończoność, twojej dawnej, mojej...dzisiejszej
~Szada    31.08.2007 @15:33:38
ti amo ;p
oto ja ta głupia Ola;p
i za chwilę się wezmę za komentowanie i ocenianie Twoich zdjęć
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt